Servicii Contabilitate Bucuresti

  • verificarea acuratetii si legalitatii operatiilor zilnice de incasari si plati cu numerar;
  • instruirea personalului cu privire la modul de intocmire a documentelor primare si circuitul acestora in cadrul societatii;
  • inregistrarea cronologica a documentelor primare in conformitate cu normele legale in vigoare si principiile contabilitatii;
  • evidenta analitica si sintetica furnizori, clienti;
  • evidenta mijloace fixe, calculul amortizarii;
  • evidenta global-valorica, cantitativ-valorica, dupa caz, si intocmirea balantei analitice a stocurilor;
  • elaborarea balantei de verificare lunara;
  • intocmirea registrului jurnal, registrului inventar, registrului de evidenta fiscala, jurnalelor de tva;
  • stabilirea obligatiilor de plata lunare si trimestriale, intocmirea documentelor pentru plata acestora;
  • intocmirea si depunerea declaratiilor privind taxele si impozitele;
  • intocmirea Situatiilor Financiare;
  • verificarea si certificarea Situatiilor Financiare;
  • consultanta privind legislatia de specialitate;
  • consultanta si asistenta privind organizarea contabilitatii financiare si de gestiune in cadrul firmei, in conformitate cu legislatia actuala;
  • elaborarea de rapoarte financiar-contabile conform legislatiei in vigoare;
  • infomarea permanenta si in timp util a conducerii societatii privind reglementarile din domeniul fiscal si financiar-contabil;
  • informari periodice privind schimbarile legislative fiscale privitoare la activitatea benficiarului;
  • informarea periodica a conducerii asupra situatiei economico-finaciare a societatii;
  • asistenta si reprezentarea clientului in fata organelor fiscale, in cadrul controalelor fiscale;
  • alte activitati financiar-contabile specifice domeniului de activitate.

 

  • intocmirea contractelor individuale de munca si a actelor aditionale;
  • intocmirea Registrului de evidenta a salariatilor;
  • consultanta privind salarizarea;
  • consultanta privind intocmirea dosarelor de personal;
  • intocmirea statelor de plata a salariilor;
  • intocmirea si depunerea declaratiei 112;
  • intocmirea si depunerea fiselor fiscale;
  • intocmirea adeverintelor de salariu

 

  • informare privind cuantumul si calculul obligatiilor de plata pentru impozitul pe venitul din salarii, contributii sociale, fonduri speciale, impozitul pe profit, impozitul pe venit, TVA, alte taxe si impozite;
  • informare permanenat privind modificarea legislatiei fianciar-contabile si fiscale;
  • reprezentare in relatiile cu organele de control ale Ministerului Economiei si Finantelor si ITM;
  • obtinere certificate fiscale
  • certificare declaratie fiscala privind  impozitul pe profit 101

 

  • Expertiza contabila , solicitata de persoane fizice sau juridice;
  • verificarea documentelor inregistrate in contabilitate
  • verificarea activitatii administratorilor
  • intocmirea situatiilor privind inregistrarile si platile impozitelor si taxelor

 

  • audit statutar
  • audit conform standardelor internationale
  • revizuirea situatiilor financiare